Čerpali jsme informace o trendech v marketingu na konferenci Interact 2019
Abychom našim zákazníkům poskytovali co nejkvalitnější služby, je nutné se neustále vzdělávat. Proto náš tým pravidelně zajímavé konference a sleduje nejnovější trendy.
Letos začátkem června David Bauckmann a Jakub Šmejkal navštívili již 13. ročník marketingového eventu s názvem Interact ve Varšavě, kam se jezdí inspirovat přední evropští inzerenti, odborníci v oboru, agentury a vlastníci médií.
Na dvoudenní konferenci Interact vystoupilo více než 40 odborníků z oboru, zástupců agentur a publisherů, kteří se zde podělili o své zkušenosti, inspiraci a efektivní řešení. V konferenčním sále zazněly například informace o tom, jak startupy slouží jako inspirace pro velké značky, o nových reklamních kanálech a změnách v digitální reklamě, o boji s podvodnými reklamami, o zapojení spotřebitele pomocí relevantního a poutavého obsahu a další. O informace, které jsme se na konferenci dověděli, se samozřejmě podělíme v dalším článku.