David Bauckmann byl oceněn v kategorii Outstanding Contribution Award v soutěži MIXX Awards Europe 2023

zpět na blog
David Bauckmann při předání ocenění IAB Europe

David je bezesporu jedním z největších odborníků v oboru programmatické reklamy a hvězdou našeho programmatického týmu! Právě o této oblasti napsal už dvě knihy s cílem pomoci tomuto oboru. Letos si navíc odnesl ocenění v kategorii Outstanding Contribution Award v rámci prestižní celoevropské soutěže MIXX Awards Europe 2023, která oceňuje nejlepší digitální reklamní kampaně v Evropě!

Prostředí digitální reklamy se neustále vyvíjí a stává se čím dál složitějším a propojenějším, a to i vzhledem k velkému množství dat, které dnes máme v souvislosti s reklamou k dispozici. Často se setkáváme s dezinformacemi v oboru, ale také s rozdíly v definici pojmů, které může každý chápat trochu jinak. Programmatic je zkrátka příliš mladý a extrémně rychle se rozvíjející obor. David se proto rozhodl podpořit vzdělanost v tomto oboru a co možná nejvíce odstranit zmíněné dezinformace. Napsal proto dvě knihy určené především programmatickým odborníkům, marketérům a manažerům, ve kterých popisuje hned dva programmatické obory - Header bidding a Supply chain. 

Ocenění v kategorii Outstanding Contribution Award

V rámci celoevropské soutěže MIXX Awards Europe 2023 oceňující nejlepší digitální reklamní kampaně v Evropě byl David oveněn titulem RUNNER UP v kategorii Outstranding Contribution Award vyhlášené v úplný závěr galavečera v Madridu. 

Mezi finalisty v dalších kategoriích této prestižní soutěže se objevily velké značky, jako například HORNBACH, Vodafone, Samsung a další.

V odborné porotě letos zasedli odborníci z celého odvětví digitální reklamy a výzkumu, a to konkrétně odborníci ze společností Bloomberg Media, Visa, Publicis Groupe, TikTok, The Good Loop, PHD, Samsung Ads, Freewheel a DoubleVerify z více než deseti evropských zemí.

Gratulujeme Davidovi k velkému úspěchu a vážíme si toho, že máme kolegu, který celoevropsky uznávaným odborníkem!

O IAB Europe

Zmíněné ocenění uděluje profesní organizace IAB Europe, která sdružuje místní odborníky v oboru digitální reklamy a je dceřinou profesní organizace IAB. Interactive Advertising Bureau (IAB) je americká organizace (založená 1996) zabývající se reklamou, která vyvíjí oborové standardy, provádí výzkum a poskytuje právní podporu odvětví online reklamy. Organizace zastupuje mnoho nejvýznamnějších médií na celém světě, především však ve Spojených státech, Kanadě a Evropě.

IAB pravidelně vydává zajímavé studie o stavu online reklamy, vydává standardy a sdružuje odborníky z různých firem. Oficiální pobočkou IAB Europe v ČR je SPIR (Sdružení pro internetový rozvoj).


Knihy je možné stáhnout zdarma na Davidově webu: www.Bauckmann.info s kódem „Spir“ v češtině nebo „IAB“ v angličtině. Případně jsou k dispozici i v tištěné verzi na Amazonu.

Martina Le Veneur

Konzultant

Všechna práva vyhrazena © 2023 WeLove Media s.r.o.