Filipovo pondělní okénko

zpět na blog

Člověk, který dokáže přežít autonehodu bez sebemenších následků. Kočka, která popírá zákony gravitace, nebo řidič zažívající výsměch od koní při parkování. Podívejte se na tři nejzajímavější kampaně za poslední týden dle Filipa. 

Každé pondělí vás nyní čeká pravidelný přísun tří zajímavých kampaní, které se udály ve světě. Začínáme figurou člověka, který by byl teoreticky schopen přežít vážnou dopravní nehodu. Pokračujeme kočkou, která nepodléhá gravitaci, a nakonec se zasmějeme s koňmi.

1) Seznamte se s Grahamem

Meet Graham. Nic vám to neříká? Obrázek jistě napoví. Meet Graham je PSA (Public service announcement) kampaní pro Australia’s Transport AccidentCommission (TAC). Kampaň říká, že člověk není stavěn na to, aby přežil autonehodu bez následků. Graham byl vytvořen umělcem Patriciem Piccininim s pomocí traumatologa a dopravního inženýra a má představovat lidské tělo, které je schopno odolat autonehodě. Meet Graham má upozornit na zranitelnost lidí a přispětk větší bezpečnosti na silnicích.

Zdroj: http://www.meetgraham.com.au

2) Rotující kočka pro Playstation

Spot Gravity Cat pro společnost Playstation ve vás zanechá ten správný wow-efekt. Tvůrci si kvůli této reklamě vyrobili rotující pokoj, ve kterém se vše odehrává. Video je reklamou na videohru Gravity Rush 2. 

3) Řehtej se jako kůň

Přirovnání řehtat se jako kůň nabralo nových rozměrů. Reklama na Volkswagen propaguje parkovací asistent Trailer Assist, který má pomoci řidičům při parkování s přívěsem. Video se stalo v Německu ihned virálním. Na YouTube.de jej vidělo již přes 2 miliony lidí.  

Filip Rys

Všechna práva vyhrazena © Programmatic Media s.r.o.