PMM spouští kampaň #DámSiDvacet

zpět na blog

Agentura Programmatic Media vytvořila pro klienta Body Express kreativní kampaň #DámSiDvacet, která se zaměřuje na testování účinků elektro-myo-stimulačního přístroje (EMS) na lidské tělo. Desetitýdenní reality show má za cíl ukázat účinky elektro-myo-stimulace v reálném čase.

Agentura Programmatic Media vytvořila pro klienta Body Express kreativní kampaň #DámSiDvacet, která se zaměřuje na testování účinků elektro-myo-stimulačního přístroje (EMS) na lidské tělo.

Kampaň si od začátku vytyčila dva hlavní cíle. Prvním je přesvědčit aktivní sportovce o reálných účincích EMS na lidské tělo, tím druhým pak motivace nesportovců a zaneprázdněných manažerů ke dvaceti minutám aktivního pohybu týdně,“ říká Michaela Bartošová, kreativní ředitelka Programmatic Media.

Komunikačními kanály projektu #DámSiDvacet jsou interaktivní microsite, facebookový profil s otevřenou skupinou, kde mohou všichni zájemci komunikovat a vznášet dotazy, instagramový profil, online kampaň, a především čtyři dobrovolníci z kreativního týmu Programmatic Media.

„Když vytváříme klientovi kreativní kampaň, vždy se snažíme čerpat z vlastních poznatků a zkušeností. Vytvořili jsme proto naprosto reálný příběh postavený na čtyřech odlišných typech lidí, kteří přesně zapadají do námi definovaných cílových skupin,“ doplňuje Michaela Bartošová.

 

SLEDUJTE #DÁMSIDVACET ONLINE:

Web: www.damsidvacet.cz

Facebook: www.facebook.com/BODYEXPRESSCZ

Skupina. https://www.facebook.com/groups/1359115690851773/?fref=ts

YouTube: www.youtube.com/channel/UCjOq9kVaxxkKu_cl1DJg6xA

Instagram: www.instagram.com/damsidvacet/

 

O BODY EXPRESS:

Body Express za využití EMS nabízí nejrychlejší způsob, jak shodit přebytečná kila a dostat se do optimální kondice, kterou tělo každému člověku nabízí. Lidské tělo má 650 svalů, které nikdy stoprocentně nezapojí. Vznikají tělesné disbalance, bolesti v zádech nebo přetížení.  EMS pracuje až s 10 dvojicemi elektrod rovnoměrně umístěnými po těle, impuls tak proběhne všemi svaly. Více na http://www.bodyexpress.cz/.

O PROGRAMMATIC MEDIA:

Programmatic Media vznikla v roce 2015 jako agentura zajišťující programmatic buying. Po roce a půl od založení se vyprofilovala na společnost nabízející svým zákazníkům komplexní služby. V současné době poskytuje také marketingové strategie a poradenství, webovou analytiku a tvorbu webových stránek, či správu sociálních sítí. Dále svým klientům zajišťuje obsah a kreativu, PR služby nebo organizaci eventů.

Michaela Bartoš

creative & content director

Všechna práva vyhrazena © 2023 WeLove Media s.r.o.